Fail. Igen. Damn.

Jaha.
Det där med att vända tillbaka dygnsrytmen till normal var ju inte så lyckad.
  • Vaknade som jag skulle idag vid 8
  • Stängde av alarmet
  • Satte mig upp i sängen
  • Gnuggade ögonen sådär som de gör på film
  • Kände att det inte var särskilt bekvämt att gnugga in knogarna i ögonen
  • Stirrade in i väggen lite för länge
  • Hörde kudden ropa på mig
  • Kände hur mjuk och bekväm sängen var, den verkade tillochmed bekvämare än vanligt
  • Lade mig ner igen och skulle bara "vila lite"
  • Somnade
  • Vaknade igen klockan 12
  • Blev ledsen
Min morgon, inte så okej.
Och nu kommer jag antagligen inte kunna sova i natt. DAAAAAAAAAMN!

Ångrar även att jag inte åkte till Hestra för att kolla lite på 2:a säsongen av Angel med Sabbi och Dansken. För det hade varit trevligt. Saknar dem och deras hittepå.

Men om mindre än en timma så åker jag till Tranås för att träffa SGB, åh, det ska bli fint.

Snart är det minsann vandring i fjällen som gäller!
Bara typ 22 dagar kvar.
Ah, det ska bli gött.

Adjö med dig.

Kommentarer
Postat av: tjock, neger, vitt hår

du älskar inte oss tillräckligt. vi är på säsong 3, din tomte vi kommer aldrig sluta haha. fast vi älskar dig, liiite för mycket :D

2010-08-10 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0