Grattis, intressant uppdatering om morgondagen.

Imorgon hade jag planerat att:
Gå upp tidigt. Kommer inte att hända.
Städa rummet. Tror du på det själv eller?
Göra någonting produktivt. Som typ,.. plugga till körkort. ...nej.
Rensa ut alla skitappar som min iPhone innehåller. Nej. Men däremot kommer de antagligen att fyllas på.
Skriva en bok? Göra en skitrolig serie? Sätta mig på torget och sjunga om katter? Gå runt med en såndär sandwich-skylt där det står att slutet är nära? Nej, nej, troligt, och ja.

Naeh, om man skulle ta och försöka sova nu då.

(Förresten, vad är grejen med att programledaren för 'So you think you can dance' ser ut som en jätte? Alla dansare ser ju ut som hennes små personliga dvärgar när de står bredvid.
Eller är det dansarna som faktiskt är dvärgar?
Och isåfall; varför har de bara tagit in dvärgar till programmet?
Har jag suttit och kollat på 'So you think you can dance, dvärg-versionen'?
Åååååh! Så många frågor. Så få svar.)

Kommentarer
Postat av: Simone

Hahaha! Vilken dag du kommer få ! <3

2010-08-04 @ 01:34:30
URL: http://simmiesim.blogg.se/
Postat av: m

Sv; du tycker det är roligt att BD 2 kommer ut så sent, visst men då får du stå med migut mig i TVÅ år till. Grattis.

2010-08-04 @ 10:46:14
Postat av: sanna

Har du egentligen en aning om hur klockren du är ibland?

2010-08-04 @ 21:54:22
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0