Kräften, ja klar

Denna dagen har varit lång.
För lång.
Jag lyckades ju ta mig upp skapligt, (8:30) sen verkade det som om tiden stod stilla.
Har bara spelat gitarr idag och fjantat omkring här hemma.
För en stund sen så gick systern min och hennes man härifrån, vi har ätit kräftor och kex.
Eller, med "vi" menar jag "alla förutom jag" för jag äter inte kräftor, det är äckligt.
Men kex åt jag minsann!

Iallafall,.. imorn blir det att kolla på gamla Disneyfilmer hela dagen, det ska bli gött.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Merissa

kräftor suger det är äckligt och det borde inte få ätas. Kul dag madde tack för min låt.

2010-08-06 @ 23:46:28
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0