Rain

Idag är det mysväder. Regn, regn och åter regn.
Jag mår bra idag, är glad och pigg. Mycket ovanligt, men härligt. Funderar på att leta fram grejer till vandringen, men äh, det kan vänta. Jag kommer ändå glömma hälften.

Hittade en liten bok idag. "Att leva med tinnitus" heter den. Haha, fick den när jag var hos läkaren för ganska längesen. Han påminnde mig också om att jag inte skulle kunna njuta av tystnaden som uppstår av att ett surrande kylskåp slutar surra. Tack, läkaren med alldeles för mycket skägg, tack.
I boken står det typ såhär: "Lyssna på dig själv - inte på oljudet." "Blah, blah, blah." Ganska ointressant liten bok.

Kommer jag på någonting intressant idag så kommer jag att dela med mig, men det är inte så troligt.

Nu: Spela sönder fingrarna på den finaste gitarren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0