Småflugor from Hell

Det är en massa småflugor inne i mitt rum. Ett tag trodde jag att det var för att det inte är så städat. Det låter förstås som om jag lever i ett rum som kan liknas vid ett ruttet bananskal, men nejdå, det är bara lite dammigt. Lite för dammigt kanske..
Men jag kom sedan på att flugorna måste komma ifrån den där jävla växten jag skaffat mig.
Än så länge lever den. (It's a miracle, indeed.)
Men jag vet inte riktigt vart den ska stå, så den står precis vid ingången till rummet. Vilket naturligtvis leder till att jag går in i den varenda gång jag går in i mitt rum.
Det är ganska irriterande faktiskt, att alltid attackeras av en fet växt. Den är ju inte så liten heller, typ upp till min haka. Så det är nästan så att jag får bladen i käften.
Mums! Växt.
Om de här småflugorna fortsätter sin attack så kan du lita på att växten åker ut. Då skänker jag den till min mamma. Hon vill nog antagligen inte ha den, men då ger jag den till min syster i inflyttningspresent istället. Då blir hon nog glad. Ända tills hon haft den ett tag och upptäcker att den skapar äckliga småflugor.

Och om du undrar, så regnade det inte när jag kom in till Tranås. Gött för mig.

Aja, nattinattnatt.

Kommentarer
Postat av: Merissa

Du bloggar massor nnu det gillar jag. Tycker att du ska ge växten till mig fortfarande!

2010-08-02 @ 11:17:49
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: Merissa

Sv; ja eller hur, men det får inte regna på vandringen, det kan bara vara grått. Okej sol är tillåtet då.

2010-08-02 @ 14:05:07
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0