Spotify, skärp dig.

Varför tjatar Spotify på mig hela tiden?
"Lyssna på Jason Derulos nya singel 'Ridin Solo' nu. Här på Spotify!"
Nej tack, svarar jag då.
Jag håller mig helst till bra musik.
Musik som känns.
Musik som vill säga någonting.
Inte en låt som tjatar: "Ridin solo, I'm ridin solo, solo... leelelelöllölololaolalfa" i någon konstig smurfröst.
Jag har fått nog av dessa reklamer på Spotify som vill att jag ska lyssna på skitmusik.
Varför kan de inte ge mig lite reklam som jag skulle uppskatta?
De kan ju ge mig lite förslag på bättre musik.
Inte bara en massa skit som bara hjärndöda kan uppskatta.

Okej, no offense alla som gillar själlös rövmusik, men för mig är dessa såkallade "musiktips" från Spotify helt värdelösa.
Kan de inte variera sig lite?
SKA det verkligen vara så svårt att göra reklam för olika sorters musik?

Aja. Nog klagat.
Jag ska strax gå och sätta mig framför tv:n och kika på filmen Resident Evil.
Har sett den innan, men det är bra skit så den förtjänar en andra titt.
Undrar om de visar 2:an och 3:an snart också?
4:an kommer på bio den 10 september, om jag minns rätt.
Nu ska jag inte tråka ut dig med tönterier mer.
Kanal 5, here I come!

Kommentarer
Postat av: Sim

Jag gillar faktiskt Jason Derulo..

2010-08-20 @ 23:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0