Telefonjack? Ja tack!

Kan inte 3 bara sluta hålla på med sina tråkiga reklamer?
Jag får lite smått panik varje gång de visar de där fula mobilerna med ringar på. Speciellt den lila. Skulle jag ha fått den så hade jag tagit det som en riktig förolämpning.
Kolla här så kanske du fattar vad jag menar. Förhoppningsvis gör du det.


Och vad är grejen med Telefonjack? - Nej tack-skiten?
Uuuuuursäkta, men hur skulle det vara om vi härute på landet inte hade telefonjack?
Varje gång vi skulle behöva ringa någon så hade vi fått springa omkring i huset med mobilen i vädret in search for täckning. Det skulle antagligen inte funka, så vi skulle få gå upp till lekparken som ligger ovanför, ställa oss på toppen av klätterställningen och köra mobilen så högt upp mot molnen som vi kunde. Sen måste man ju hålla så still som möjligt för att få det att fungera. Det kan även bli jobbigt om det är en massa barn i lekparken som springer omkring och skriker och stör.

Sluta genast.
Eller fixa täckning till oss som inte bor i en större stad.

Här är däremot en reklam som man inte kan låta bli att älska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0