Klagomålsvisor och lite för många länkar

Faaan.
Det här med att vända tillbaka dygnet är ju för fasiken svårare än jag trodde att det skulle vara.
Jag trodde att jag bara skulle behöva gå upp klockan 8 en morgon och sedan kunna sova vid 23.
Jag trodde, på riktigt, att jag skulle få sova ordentligt i några nätter nu.
Men neeej.
Nejnejnejnej.
Ingen sömn för Madde.
Inte då!
Madde ska ha sömnproblem ända tills hon ska ut på vandringen, och vid det laget är hon hjärnskadad pga. sömnbrist.
OBS! Sant. Man kan bli helt crazy coco bananas i skallen om man inte sover.
Så varför kan jag inte sova?
Varför i hela friden sitter jag här och bloggar mitt i natten?
Jo, det ska jag säga dig: För att jag är dum i huvudet, that's why.
Imorgon (idag?) kommer jag, för 4:e dagen i rad, gå upp alldeles för tidigt (8:00) och sedan plåga mig igenom en hel jävla dag till. En söndag DESSUTOM!
MEIN GOTT!
Det här kommer att gå åt helvete.
Jag är dömd att leva på natten.
Som en vampyr. MMmhmhmhm, vampyr. Oj va töntigt det där blev. Glöm att läsa det där.

Men on the bright side, så ska jag ju till Merissus Krasniqious imornkväll, eller aehah, ikväll blir det väl då. Det ska bli gött att träffa de små liven igen, har saknat dem så att jag nästan kvävts.

Nu ikväll har jag lyssnat sönder öronen på KT Tunstall, för det hon gör är, (jag tänker citera askungen nu,) "ALLDELES, ALLDELES UNDERBART".
OCH JAG DELAR MED MIG.
Ok, jag vet att du inte kommer trycka på den där playknappen. Men jag har en idé!
Kanske ska du förnya dig lite? Göra sånt som du inte brukar göra?
ALLTSÅ TRYCKA PÅ PLAYKNAPPEN.
Du kommer inte ångra dig. De är så söta allihopa, där de sitter runt elden.
Tryck på play då.
Gör det.
Nu.




Det här har jag också kollat på.



Och så har jag läst denna fantastiska blogg.

När jag ändå länkar omkring som en galning så lyssna på det här med.


Nej nu kanske jag ska sluta länka till godheter.
Gå och dö, tack, så ska jag försöka sova.

Kommentarer
Postat av: Merissa

hahah söta lilla madde vi kan göra varandra sällskap jag var vaken till fem. Men på ngt sett måste du vända på dygnet för det är exat 22 dagar kvar till vandringen och vi måste prata MAT!

2010-08-01 @ 15:08:13
URL: http://merissak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0