Phillllchill

Kom nyss hem ifrån syster yster min.
Med mig kom en gitarr och dess förstärkare.
Så imorgon blir det nog inte särskilt lugnt här inte, då ska jag spela högt som satan!

Iallafall,.. Ehm. Denna dag har inte varit särskilt fartfyld.
Började dagen med att titta på Hitta Nemo, Herkules, Pocahontas och Tarzan. Sen var klockan typ fem,.. och då gick jag till systern.
Men alltså,.. dessa filmer, så jevvla goa!
Doris i Hitta Nemo är fanimej favoriten.

Men en sak som jag störde mig på i Herkules var den där geten.
Han som tränar Herkules. Han heter typ... eh, (googlar.. vänta) ...typ Phil? Fast det var bara en förkortning,.. Philllliiipppopopo kanske han hette.
Men okej, det jag tänkte säga var att denna get är ju fruktansvärt äcklig!
Jag fattar inte att jag inte har märkt det innan.
Han är som en gammal sexistisk gubbe.
JO! SANT! Jag har underlag för detta,
exempel:
  1. När Herkules först ser denna halvget så står han i någon buske och kollar på några nymfer som typ badar. Sen när de får syn på honom (pga att Herkules typ skriker: HHHEEEJ LILLA GEEEEET!) så springer han efter dem som en annan desperat våldtäktsman. Dessa nymfer var, som tur var, smarta och förvandlade sig till typ träd. Och geten ville väl inte ligga med ett träd antar jag.
  2. När Herkules slåss mot den fula hästgubben som Meg var fångad av så sitter hon på en sten typ bredvid och ser sådär snygg ut, och då kommer denna get och bara: Mmmmm, (äcklig blick kollar in hennes kropp (OBS! JÄTTESANT!)) sedan hoppar han upp i hennes knä och bara plutar med munnen. Men Meg är ju smart liksom, han är ju så liten så det är ju bara att putta bort honom.
  3. En gud uppe bland molnen ger han också en såndär äcklig 'kolla-in-former'-blick.
Alltså VAD ÄR GREJEN!?
Jag mår illa.
Kunde inte Philloccooeoti...Philoeeeeeeeettt.... den där sexistiska geten dö?
Det hade jag gillat.


Ööööö! Äcklig get.

Kommentarer
Postat av: Merissa

hahhaha har tyå sett herkules en gång tror jag minns inte iaf. Förresten kollade du på Demons??

2010-08-08 @ 02:57:02
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: Simone

HAHA. Madde du måste ha mycket fritid om du tänker på sånt :D

2010-08-08 @ 14:57:16
URL: http://simmiesim.blogg.se/
Postat av: Merissa

men madde du kan inte lägga av med VL jag vill att du spelar gissa hur många clanisar jag har

2010-08-08 @ 15:28:51
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: Linda

haha asså madde min kära vän!

jag älskar dig ska du veta!

2010-08-09 @ 16:21:58
Postat av: Merissa

BLOGGA MADDE!

2010-08-19 @ 02:17:50
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: sanna

sv; haha ja den är bäst! jag skrattade mig egenom hela.. och ja merissa är ju skylldig mig en femma nu så:)

2010-08-19 @ 20:22:07
URL: http://sannatillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0