Ffffffail.

Idag drog vi till Vimmerby för att kolla på bilar.
Men när vi kom dit så visade det sig att alla hade sommarstängt.
Fail.
Höll på att spy utav den krokiga vägen dit.
But don't you worry, I didn't.

Nu sitter jag här med min brors dator och fixar lite program på den.
För den lille killen kan ju ingenting.
Han blir stor och börjar gymnasiet i höst.
Det kommer att bli så jävla deppigt här hemma då.
Alla mina syskon sticker härifrån.
Min ena storasyster drog för flera år sen, så henne har jag redan lärt mig att leva utan.
Men min andra storasyster flyttar till freaking skåne och fjantar sig medan lillebror drar till Nässjö och ritar loss på gymnasiet.

Åh, herregud vad det är synd om mig.

På tal om Gud, så fick jag en uppenbarelse häromdagen.
Jag insåg vad för bil jag måste inskaffa när jag har körkort och sjukt mycket pengar.
Nämligen den här.


Mmhmhmmhmh,.. Fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; ahah okej det med v-tecken och berg-o-dal-bana håller jag med om ^^

2010-08-01 @ 00:41:26
Postat av: Merissa

tycker att du ska köpa en VOLVO XC60 istället

2010-08-01 @ 01:42:29
URL: http://merissak.blogg.se/
Postat av: buffygang vart det nu försvann?

Den bilden kan vi pimpa, göra till vår egna & jag vet. Bli ett äkta scooby-gang, du vet?

2010-08-10 @ 15:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0